  • Data: 2004-04-08 16:51:18
    Temat: Re: Spółka cywilna...
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie zmierza do "wyeliminowania sc".
    > A do Twojej wypowiedzi ma sie moja odpowiedz tak, ze napisalem iz
    > przedsiębiorcą jest nie spółka cywilna, a wspólnik spółki cywilnej

    a gdzie ja napisalem ,ze przedsiebiorca jest sc ???? czytaj Wasc uwaznie

    i ze nie
    > ma to nic wspolnego z UE. Tak bylo i jest od dawna i na razie nic nie
    > slychac, zeby ktokolwiek chcial to zmienic.

    to i tutaj sie mylisz... zamiar dlugofalowy jest aby sc znikla bo jest
    srednio wygodna

    Na dodatek instytucja spolki
    > cywilnej funkcjonuje w prawie miedzynarodowym od dawna.

    co ma piernik do wiatraka.. jesli odpisujesz na moj post to odnos sie do
    niego a nie do wszytskiego wstecz

    Mam nadzieje, ze
    > teraz zrozumiesz

    a ja mam nadzieje ,ze bedziesz czytal uwaznie komu odpisujesz

    > --
    > pozdrawiam:-) Marek

    pozdr
    Lukasz