    From: "Grzech" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spoldzielnia
    Date: Mon, 2 Oct 2006 15:49:31 +0200

    Gdzies czytałem (chyba w gazecie) że sprzedający może oddać Ci swój wkład
    cżłonkowski i już nie musisz płacić ...
    Bo często jest tak że spółdzielnia pobiera opłatę za wkład członkowski od
    nowego członka a staremu kasy nie oddają, bo ten nie wie o tym.

    Może ktoś sobie przywłaszcza ... Jak to w Polsce ....