  • Data: 2003-09-10 08:35:39
    Temat: Re: Spłata długu przez żyranta
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "greg" <b...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
    news:bjlalj$n89$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Razem z żoną opdżyrowaliśmy w banku znajomej kredyt na zakup mieszkania.
    > Niestety:-(( znajoma przestała spłacać raty i bank informuje mnie o
    > konieczności wywiązania się ze zobowiązań. Gdzie w necie znajdę porady lub
    > info, nt jak zmusić znajomą do spłaty kredytu.

    Nie jest Pan w stanie ZMUSIC ja do splaty kredytu.
    A poniewaz poreczylPan za nia placic trzeba.

    Na Panskim miejscu zaplaciclbym COKOLWIEK NATYCHMIAST
    i natychmiast podjac kroki w celu odzyskania pieniedzy i przede wszystkim
    zabezpieczenia sie przed "pozbyciem sie" mieszkania przez dluznika.

    Boguslaw