  • 1. Data: 2002-04-02 21:43:16
    Temat: Spisywanie przez policje
    Od: "Femina" <f...@p...fm>

    Witam serdecznie!

    Szukam informacji na temat uprawnien i obowiazkow policji w kwestii
    spisywania osob zaklocajacych nocna cisze (wiadomo, o co chodzi - impreza w
    mieszkaniu vs. sasiedzi:).
    Otoz, zostalam juz raz niefortunnie spisana i slyszalam, ze za drugm razem
    dostaje sie wezwanie do sadu grodzkiego. Z jakimi to sie wlasciwie wiaze
    konsekwencjami (tzn. jaka kara/grzywna mi grozi) i czy to nie jest tak, ze
    sady grodzkie maja co robic i nie beda sie przyczepiac do studentow
    robiacych impreze? Poza tym, po pierwszym spisaniu przemeldowalam sie na
    tenze adres, gdzie sie spisanie odbylo - czy to moze miec jakies znaczenie?
    Np. ze w jakims sensie nie jestem ta sama osoba. ;-)
    Czy ja w ogole musze dac sie spisac, czy moge odmowic?
    Bardzo prosze o pomoc, bo chcialam urzadzic urodziny (uprzedze sasiadow
    itd.) i zalezy mi, zeby uniknac policji...
    Mieszkam z 2 sublokatorkami - czy ktoras z nich moze podac sie teraz za
    wlascicielke (jak juz moje imie i nazwisko jest w kartotece), czy to raczej
    nie przejdzie?
    Za wszelkie informacje na ten temat bede bardzo wdzieczna.

    Pozdrawiam,

    Ola

  • 2. Data: 2002-04-03 10:40:03
    Temat: Re: Spisywanie przez policje
    Od: "Baca" <b...@s...poznan.pl>

    Użytkownik "Femina" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie!
    >
    > Szukam informacji na temat uprawnien i obowiazkow policji w kwestii
    > spisywania osob zaklocajacych nocna cisze (wiadomo, o co chodzi - impreza
    > mieszkaniu vs. sasiedzi:).

    Raczej :-(( Kupilem mieszkanie na nowym osiedlu i w mojej klatce sa 2
    mieszkania zasiedlone przez studentow - po prostu masakra.
    Halas nocami taki, ze nie idzie spac - w dzien tez ale to juz mi nie
    przeszkadza. Zwierzaki a nie ludzie. Impreza w poniedzialek, wtorek, srode,
    czwartek ...

    > Otoz, zostalam juz raz niefortunnie spisana

    Co to znaczy niefortunnie ???

    > Pozdrawiam,
    >
    > Ola

    Baca

  • 3. Data: 2002-04-03 12:06:40
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Baca" <b...@s...poznan.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Halas nocami taki, ze nie idzie spac - w dzien tez ale to juz mi nie
    > przeszkadza. Zwierzaki a nie ludzie. Impreza w poniedzialek,

    Z bledami ortograficznymi i blednym imieniem;)))))))))

  • 4. Data: 2002-04-03 13:06:01
    Od: "Femina" <f...@p...fm>

> [...]

    > Halas nocami taki, ze nie idzie spac - w dzien tez ale to juz mi nie
    > przeszkadza. Zwierzaki a nie ludzie. Impreza w poniedzialek, wtorek,

    Ale dlaczego wrzuca Pan wszystkich studentow do jednego worka? Ja mowie o
    urzadzeniu urodzin pol roku po ostatniej imprezie, ktora odbyla sie w
    mieszkaniu. Tak jak i za tamtym razem (policje i tak wezwali:), chce
    uprzedzic sasiadow dookola i z gory przeprosic za halas. I nie w srodku
    tygodnia, a w sobote. Czy czegos takiego tez nie przyjalby Pan do
    wiadomosci? A szukam informacji nt. calej tej procedury spisywania, bo
    podejrzewam, ze mimo calych moich staran, policje i tak ktos wezwie, bo to
    blok z wielkiej plyty, zreszta w Warszawie wzywaja policje, jak o 22 ktos
    gwozdz wbija do sciany.

    Pozdrawiam,

    Ola