eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Spam - zalety i korzyści dla firm
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2006-12-14 21:06:30
    Temat: Spam - zalety i korzyści dla firm
    Od: "Predict" <p...@o...pl>

    Witam.

    Klient prosi mnie o przygotowanie listy maili oraz layoutu maila
    reklamowego jego firmy. Lista mailingowa ma zawierać adresy firm -
    potencjalnych klientów mojego klienta. Adresy mam znaleźć w sieci i
    wszelkimi możliwymi metodami - klient chce aby to były tylko adresy
    firm które potencjalnie mogą się zainteresować ofertą, twierdząc,
    że to właściwie nawet nie będzie spam, tylko oferta handlowa.

    Z tego co się orientuje, to jednak będzie spam. I tu zamierzam
    uświadomić klienta jakie mogą być niekorzystne konsekwencje takiego
    rodzaju mailingu. Będę starał się go przekonać do zbierania
    własnej listy mailingowej, z adresami email ludzi którzy sami się
    zgodzą na otrzymywanie takich ofert - jednak wiadomo, że na
    newsletery firm mało osób się zapisuje. A klienta nie chce stracić.

    I tu mam pytanie:

    Jakie są zalety a jakie wady wysyłania spamu dla firmy która go
    rozsyła (nie pytam o wady dla adresatów - te są oczywiste). Jakie
    są wasze opinie?

    I czy mailing rozsyłany tylko do osób które potencjalnie mogą być
    zainteresowane ofertą nadal będzie spamem?

    Głównie mnie interesują konsekwencje:
    - prawne
    - dla wizerunku firmy
    - relacji z klientami
    - skuteczność spamu

    Proszę generalnie o dostarczenie argumentów które profesjonalnie
    będą mogły uświadomić co mój klient spamując może zyskać, a co
    stracić.

    Dziękuję i pozdrawiam.
    Łukasz Matuszewski


  • 2. Data: 2006-12-14 21:26:22
    Temat: Re: Spam - zalety i korzyści dla firm
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Predict* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Jakie są zalety a jakie wady wysyłania spamu dla firmy która go
    > rozsyła (nie pytam o wady dla adresatów - te są oczywiste). Jakie są
    > wasze opinie?

    Wadą jest to, że wychodzi się na bałwana i można zarobić grzywnę.

    > I czy mailing rozsyłany tylko do osób które potencjalnie mogą być
    > zainteresowane ofertą nadal będzie spamem?

    Co to znaczy "potencjalnie zainteresowany"? Musisz mieć zgodę na
    otrzymanie informacji, w przeciwnym razie patrz powyżej.

    > Głównie mnie interesują konsekwencje: - prawne
    > - dla wizerunku firmy

    Grzywna plus postępowanie o naruszenie zasad konkurencji.

    > - relacji z klientami

    Grzywna, odbiór jako chama plus możliwość powództwa o naruszenie
    jakichś tam dóbr.

    > - skuteczność spamu

    Stuprocentowa - "e, to gnoje są, nie zadajemy się z nimi".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl


  • 3. Data: 2006-12-14 21:50:24
    Temat: Re: Spam - zalety i korzyści dla firm
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Predict" <predict@
    Proszę generalnie o dostarczenie argumentów które profesjonalnie
    będą mogły uświadomić co mój klient spamując może zyskać, a co
    stracić.

    ----------
    http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/konsu
    ment_w_sieci/spam/#pytan
    ie8

    --
    --pozdr.czes



  • 4. Data: 2006-12-14 22:53:04
    Temat: Re: Spam - zalety i korzyści dla firm
    Od: "Predict" <p...@o...pl>


    mr.all napisał(a):

    > http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/konsu
    ment_w_sieci/spam/#pytan
    > ie8

    Dzięki za linka, bardzo sie przydał!

    I za wszystkie info o karach tez dziekuje :-) Mam już solidny arsenał
    argumentów.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1