    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek (kredyt do spłacenia) po zmarłym bracie.
    Date: Thu, 28 Jun 2007 11:53:43 +0200

    Użytkownik <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1183021558.374827.295040@k79g2000hse.googlegrou
    ps.com...

    > Pewnie ja dostane do splacania polowe, a moi rodzice po cwiartce...

    raczej nie, sa dwa wyjscia, albo bedziecie musieli splacic to solidarnie,
    albo jesli podzial spadku nie jest potrzebny to w wielkosciach takich jak
    to jest ustawowo, wiec chyba w tym przypadku bedzie to po 1/3, ale nie mam
    pewnosci, na szczescie po bracie nie dziedziczylem

    > A jesli jendak uda mi sie tego zrzec w jakis sposob, to i tak calosc
    > musi splacic rodzina, tylko przez to ze spadek zostal przejety
    > wprost...... Chyba bym ich tak nie zostawila z tym splacaniem calkiem
    > samych, ale na dzien dzisiejszy jestem wsciekła za taką bezmyślność.

    no coz, pretensje mozesz miec rowniez do siebie, bo rownie dobrze ty
    moglas wniesc sprawe do sadu o podzial spadku, ale nieznajac wszystkich
    szczegolow mogloby sie okazac, ze wyszlo by podobnie, bo pewnie spadek bys
    przyjela