  • Data: 2007-06-28 09:05:58
    Temat: Re: Spadek (kredyt do spłacenia) po zmarłym bracie.
    Od: m...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki serdeczne Szerszen.
    Wprawdzie w glowie mam duzo jeszcze pytan, ale z grubsza juz
    nawietliles mi sprawe.
    I tylko jedno jeszcze.
    Piszesz ze jak podpisała, to klamka zapadła, a teraz znów ze w sądzie
    może da sie to odkręcic. To dosc wazne czy sie da czy nie, bo mam
    swoja rodzine, ktora utrzymuję i nie usmiecha mi sie splacac
    kilkadziesiat tysiecy za braciszka.

    Pewnie ja dostane do splacania polowe, a moi rodzice po cwiartce...
    A jesli jendak uda mi sie tego zrzec w jakis sposob, to i tak calosc
    musi splacic rodzina, tylko przez to ze spadek zostal przejety
    wprost...... Chyba bym ich tak nie zostawila z tym splacaniem calkiem
    samych, ale na dzien dzisiejszy jestem wsciekła za taką bezmyślność.