  • Data: 2004-10-25 15:25:52
    Temat: Re: Spadek
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SebOLO wrote:
    Ojciec umarl 15 lat temu nie dochodzi do

    A niezależnie od tego na kogo
    > przepisany jest spadek owemu 4-temu synowi i tak przysługiwał bedzie
    > zachowek, chyba że zostanie wydziedziczony...

    Jak to możliwe, skoro nie było sprawy w sądzie? W jaki sposób matka i dwójka
    rodzeństwa mogli zadysponowaćmajątkiem nie należącym do nich?
    Pytam z ciekawości, bo nie udało mi się tego manewru wykonać bez udziału
    sądu i Urzędu Skarbowego.
    --
    pozdrawiam
    krys