    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek
    Date: Mon, 22 Mar 2010 11:30:04 -0500

    Wielebny wrote:

    > Napisałem do sądu w miejscu gdzie spadkodawca zmarł i został pochowany. Sąd
    > odpisał, że nie toczyło się i się nie toczy postępowanie spadkowe.
    >
    > Jednocześnie osoby zamieszkałe pod moim starym adresem powiedziały mi, że
    > było do mnie wezwanie z tego właśnie miasta. Z tego co wiem, nie mam w tam
    > żadnych innych interesów, mandatów, nic. Więc musiało to być związane.
    > Daltego nie bardzo to rozumiem. Czy jest możliwe, że sąd ma taki
    > nieporządek, że sam nie wie jakie sprawy prowadzi?
    >
    > I stąd mój wątek. Czy mam pisać do każdego sądu w kraju?

    Sprawa o nabycie spadku odbywa sie w sadzie wlasciwym ze wzgledu na
    ostatnie miejsce zamieszkania spadkodawcy.
    Zastanow sie, czy przypadkiem nie byl zameldowany gdzie indziej.

    Jak juz uznasz, ze zapytales wlasciwy sad i sąd ci odpowiedzial, ze
    postepowanie spadkowe sie nie toczylo, to zloz wniosek do sadu o
    stwierdzenie nabycia spadku.