  • Data: 2024-03-24 08:29:32
    Temat: Re: Sokratesa - apelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy sam fakt, że samochód miał żarówiasty kolor jest aż tak
    > istotny? Światła w nocy też doskonale widać, a z oceną odległości może
    > być różnie. Szczególnie jak ktoś popierdala. Może i go dostrzegł, i
    > pewnie stwierdził, że jest bardzo daleko. Nie mógł przypuszczać, że
    > posuwa 130km/h.

    Mówiąc wprost jeśli w sytuacji w której zapierdalający 130@50 kierowca
    omija samochód, który zatrzymał się przed przejściem w celu
    przepuszczenia pieszych, da się dyskutować o jakiejkowiek winie pieszego
    (pomijam przypadki celowego samobójstwa) to znaczy że mamy prawo bardzo
    do dupy. Jeśli dodatkowo sąd twierdzi że pieszy jest bardziej winny bo
    samochód miał głośny wydech i był pomarańczowy, to dodatkowo znaczy że
    sądy również są do dupy i to na poziomie FUBAR.

    Jest dokładnie tak jak z policją - jak ktoś ma o sądach dobre zdanie to
    znaczy że zapewne nie miał z nimi do czynienia. Nie mam pomysłu jak to
    naprawić, bo takich sędziów po prostu należałoby usunąć z zawodu, ale
    raz kto to miałby zrobić, dwa kto miałby zastąpić.

    Tutaj plus dla prokuratury, że mimo że w zasadzie uzyskali "dobry" wyrok
    to idą z kasacją "w imię zasad".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!