    From: JG <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smierc ojca. Prostowanie spraw.
    Date: Sun, 24 Feb 2008 22:52:00 +0100

    Dnia Sun, 24 Feb 2008 22:43:56 +0100, JG napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zmarl ojciec. Zostala mama-zona, ja-syn jedynak i pare kwestii do
    > wyjasnienia.

    Aha (to jeszcze ja) i co z urzedem skarbowym? Zdaje sie, ze mama moze sie
    rozliczyc z ojcem lub bez, jak jej wygodnie. Jesli bez, to ojciec
    pozostanie nierozliczony i tyle, nie?

    I jesli bedzie postepowanie spadkowe to, czy bedzie pobrany jakis podatek
    od wzbogacenia (byla wspolnosc malzenska), czy nie? Jak mialby byc pobrany
    tylko ode mnie to moze lepiej jakbym sie zrzekl.

    Dzieki za wszelkie sugestie.

    --
    jg