eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmieci to jeszcze nic. Zobaczcie co Rostkowski na nas wymodził, żeby budżęt ratować › Re: Śmieci to jeszcze nic. Zobaczcie co Rostkowski na nas wymodził, żeby budżęt ratować
  • Data: 2013-08-05 21:28:47
    Temat: Re: Śmieci to jeszcze nic. Zobaczcie co Rostkowski na nas wymodził, żeby budżęt ratować
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.08.2013 21:20, Liwiusz wrote:
> [...]
    >>> http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Ajchler-zada-
    2100-zl-podwyzki-dla-poslow,wid,15868587,wiadomosc.h
    tml?ticaid=11111f&_ticrsn=3

    > O ile by można było podwyższyć emerytury, gdyby nie te 2100złx460?

    Jako sponsor potencjalnej podewyzki i sponsor ogolnie pensji politykow i
    wszelakiej masci urzednikow, chcialem zapytac - co dostane w zamian za
    to, ze politycy zarobią 2100x460x12 zł rocznie wiecej?

    Czy dostane w zamian VAT 22%?

    Albo mniejszą akcyze na paliwo?

    Albo niższe oplaty za smieci?

    Albo prostsze prawo?

    Bo jak nic w zamian nie dostane, to podwyzka jest nieuzasadniona.

    zen.aspx