  • Data: 2013-08-04 00:00:24
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Spróbuj sam spisać, ale uczciwie, czas na tym spędzony.
    > Przelicz na pensję brutto brutto (czyli to co pracodawca
    > musi mieć dla pracownika, wliczając obok składek ZUS
    > i podatku jego urlop itede).

    Licząc w ten sposób nigdy nie pojechałbym nad jezioro czy nie poszedł
    pograć w piłke bo stwierdziłbym, ze mnie na to nie stać.

    > [...]
    > [...]
    >
    > Wątpię.
    > Wybiorą opcję "płacić 20 ale wysyłać śmieci do droższej segregowni"
    > ;)
    > (stłuczony słoik do szkła, reszta równo do "zmieszanych", zaś
    > konstrola "zmieszanych" stanowi kolejny koszt).

    :)
    Nawet jeżeli obecnie nie bedzie kotrolerów, takie podejscie generuje koszty
    na przyszłość. Wiec te 20 to takie udawane oszczedzanie.
    Przeciez jak ludzien ieb eda sortować i zmieszanych bedzie nadal tak duzo
    jak jest obecnie, to w koncu ktos cos z tym zrobi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)