    Date: Sat, 03 Aug 2013 15:34:51 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    <0...@b...poznan.pl> <ktem5o$bsa$2@dont-email.me>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fb4d6b$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbac23$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbc139$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fcc062$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fcf1ba$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>

    W dniu 03.08.2013 14:42, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    > Aha.
    > Nie, no to spoko.
    > Skoro Twoje smieci sa ok, to pewnie można rozciagnąc to na caly kraj...

    Nie o to chodzi, chodzi o to, że są to masówka i moje śmieci kosztują
    grosze. Bo są masowo przetwarzane. Co innego zatrudnić kogoś, żeby
    przesortował moje śmieci, a co innego jak sortowania sortuje moje i
    1000000000000 innych

    ceid=navclient&q=ko
    > sprawdzi np. pracę firm, które odbierają śmieci, a także to, czy liczba
    > pojemników na posesjach jest zgodna z deklarowaną.
    > No rzeczywiście - beda ci smieci przed domem sprawdzać.

    Czyli co, mogę lać to całe pieprzone sortowanie i wyjebywać dalej
    wszystko razem, w jednym worze, jak dawniej?

    > To chyba nic dziwnego, ze skoro miasto zamówiło usługe to sprawdzi jak ona
    > działa?
    > Wybacz ze przeczytalem tylko pierwszy artykuł, bo ja pytam o nabory na
    > konstrolerów a ty piszesz o kontrolach usługi.

    No przecież od tego zaczął się wątek:

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14372930,Ko
    ntrola_segregacji_smieci_dopiero_od_przyszlego_roku_
    .html

    ,,Nowi pracownicy mają się zająć kontrolą segregacji śmieci. Będą
    sprawdzać, czy wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów,
    rzeczywiście to robią i czy robią to prawidłowo"

    > Na całe miasto?

    Na całe więcej i co z tego? Teraz też na całe miasto więcej.

    > Dam rade jakos w szafce smieciowej pod zlewem.

    Nie wiem co to jest szafka śmieciowa, ale skoro ma gromadzić papierki,
    to jest kubłem na śmieci. Czyli wracamy do 5 kubłów. Nie ważne czy
    kubłem będzie u ciebie szuflada. Bo owszem, mogę wywalić sztućce i
    zrobić w kuchni jedną szufladę na papier, potem wywalę inne rzeczy i
    drugą szufladę zrobię na obierki... Ale to jest CHORE.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek