  • Data: 2013-08-02 00:21:24
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A nie trzeba tych wszystkich Udawanych Akcji Sortowania (u mnie
    > np. ni wuja nie ma gdzie plastiku oddawać).

    Y??
    Niemożliwe.
    Weź rower i przejedź się po okolicy (tak, wiem, ":>")
    Jako że "u mnie" w tym zakresie nie zmieniło się na gorsze,
    a zmieniło na lepsze (znam co najmniej jedno miejsce, gdzie
    dostawiono "darmowe" pojemniki na sortowane), to umiarkowanie
    wierzę.
    OSOBNA sprawa, to fakt iż w zupełności zgadzam się iż znacznie
    lepszy efekt zamiast całego "ustawowego zamieszania" dałoby
    ZACZĘCIE od tego, aby "darmowe" pojemniki na sort porozmieszczać
    jednak wyraźnie gęściej niż co kilometr blokowiska :]
    (pewnie z luźniejszej zabudowie daje to już mocno "niepiesze"
    odległości)
    Niemniej jest możliwe że takie pojemniki masz gdzieś w okolicy,
    tylko o tym nie wiesz (wystarczy że nie widać ich z samochodu ;>)

    Jest jeszcze jedna wersja - uważnie czytaj co napisali, jak
    jedziesz samochodem to za szybko Ci miga, i może nie doczytałeś
    że pojemniki są wspólne na plastki I METALE :D
    (to tak a propos flejmów nt. potrzebnego zakresu sortowania :D)

    pzdr, Gotfryd