eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSłup na działce - Służebność gruntowa na rzecz przedsiębiorstwa? › Re: Słup na działce - Służebność gruntowa na rzecz przedsiębiors
    From: "Michał Krzykacz" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Słup na działce - Służebność gruntowa na rzecz przedsiębiors
    Date: Sun, 15 Apr 2007 19:02:18 +0000 (UTC)

    Olgierd <n...@o...com> napisał(a):

    > Skoro nieruchomość jest obciążona służebnością i linia orzecznictwa
    > raczej przemawia za interesem ZE - ja bym się pewnie sześć razy
    > zastanowił.

    Właśnie się zastanawiam radząc się ekspertów ;]

    Czy obciążenie służebnością jest automatycznie ustanawiane w momencie jak stoi
    słup? Z linku, który podałem zrozumiałem, że jeżeli słupy stoją krócej niż 20
    lat jest szansa, że służebności z automatu nie ma nadawanej i jest szansa na
    wywalczenie przeniesienia linii.
    dzięki, pzdr