  • Data: 2002-11-12 12:09:17
    Temat: Re: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: Przemysław Bernat <P...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Yellow_Peril wrote:
    > Witam.
    > Mam do Was pytanie - czy istnieje mozliwosc wziecia slubu w USC w miejscu
    > gdzie obydwoje narzeczeni nie sa zameldowani?
    >
    > Yellow

    Sześć lat temu nie było problemu. Sam tak miałem. Ja byłem zameldowany w
    Gdyni, narzeczone pod Radomiem, a ślub braliśmy w USC Warszawa Wola. Nie
    było z tym większych problemów. Co do szczegółów musisz spytać w USC.

    Odnośnie odpowiedzi o USA. W Holandii znajomi brali ślub w konsulacie. W
    USA pewnie jest podobnie.

    --

    Pozdrawiam,

    Przemek