  • Data: 2011-07-27 15:50:04
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Jul 2011, KRZYZAK wrote:

    > Bzdura. Przeciez nie dostal zamiast sygnetu wazonika. Dostal sygnet.

    Odnosisz się do wersji w której kupujący *nie wie*, że to jest
    tombak, bo przekonany jest że to jest złoto, czy też *wie* że
    to nie jest złoto (w tym być może nie wie co to ten "tombak"
    i czy to czasem podobnie jak platyna nie droższe od złota,
    ale *świadomie* kupuje coś o czym wie, że nie ma pojęcia "za ile
    toto można kupić")?

    Bo to są dwie istotnie różne wersje.

    pzdr, Gotfryd