  • Data: 2007-08-03 12:07:18
    Temat: Re: Sklepy internetowe - odbiór osobisty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Aug 2007, Marcin Debowski wrote:

    > Łapiesz. Istotą istnienia tej ustawy jest ochrona konsumenta w sytuacjach
    > gdy nie miał on możliwości odpowiedniego zapoznania się z towarem przed
    > zawarciem umowy kupna.

    Marcinie, weź i powoli sobie przeczytaj co zostawiłeś w cytacie
    i co piszesz.
    Adramelach dokonuje *odbioru osobistego*, dostaje *na miejscu w sklepie*
    towar do ręki.
    Nadal twierdzisz, że jest jakoś dyskryminowany względem takiego samego
    klienta, który przylazł do tego samego sklepu i wziął tak samo
    towar do ręki tylko (umowy) "nie zawierał elektronicznie"?

    IMVHO - jeśli są szanse na "preferencję" z tytułu zawarcia umowy zdalnie,
    to wyłącznie z przyczyn ktore leżą *poza* ideą którą podałeś :)
    Czyli najwyżej w wyniku literalnej interpretacji (która, owszem, ma
    pierwszeństwo) a nie istoty ustawy!

    pzdr, Gotfryd