eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkierowanie na ponowny egzamin przy jazdach doszkalających? › Re: Skierowanie na ponowny egzamin przy jazdach doszkalających?
    From: "AnnGoth" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skierowanie na ponowny egzamin przy jazdach doszkalających?
    Date: Mon, 15 Jan 2007 19:41:31 +0100

    news:1168816234.608211.71250@38g2000cwa.googlegroups
    .com...
    Cześć

    Sama po kilku latach "nie siedzenia" za kółkiem zapisałam się na jazdy
    doszkalające. Szkoły jazdy często mają specjalne pakiety dla takich osób.
    Instruktorowi powiedziałam na czym polega mój problem, że interesuje mnie
    jazda po miaście a nie placyk, że na początek chcę oswoić się z kilkoma
    podstawowymi dla mnie trasami. Oczywiście poćwiczyłam też jazdę w kilku
    trudnych miejscach w mieście:) W ramach pakietu miałam też możliwość (choć
    nie obowiązek) uczestniczyć w zajęciach teoretycznych. Skorzystalam
    oczywiście:) Wykładowca wiedział, że jestem już szczęśliwą posiadaczką
    prawka i nie męczył mnie testami:)

    Według mnie to nie "chwalenie sie" posiadaniem prawa jazdy tylko wykupienie
    usługi, która ma przynieść odpowiednią korzyść. A na powtórny egzamin to
    można trafić tylko jak się prawko straci, ale to może spotkać i starego
    wygę, jeżdżącego zawodowo od 20 lat;)

    Pozdrawiam

    Ania

    Ps. Niechcący poszło na priva, przepraszam.