    Date: Tue, 30 Oct 2012 12:38:30 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarbówka, dzieci a fikcja doręczenia

    W dniu 29.10.2012 22:07, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ale to tylko jak się chce.

    > Pomijając już w/w panią - Gotfryd stawia ogólne zagadnienie. Nie
    > roztrząsajmy tak szczegółowo akurat tej bohaterki artykułu.

    Ale Gotfryd roztrząsa sytuację bardzo związaną z bohaterką artykułu. A
    konkretnie - brak szumu na temat który wydaje się (Gotfrydowi) sam
    cisnąć na papier.

    Otóż, wydaje mi się że fikcja doręczenia nie gra tutaj decydującej roli.
    Skoro pani na rozprawie była, to zawiadomienie o tym czy tamtym nie było
    gromem z jasnego nieba.

    Drugim powodem sytuacji która dziwi Gotfryda, jest to że generalnie
    dziennikarze chyba lubią sytuacje stadne.

    Popatrzmy na dopalacze. Niby były problemem od dawna, pewnie gdzieś tam
    były od kilku lat dyskutowane na takim albo innym forum, ale o ich
    istnieniu dowiedziałem się przy okazji afery z nimi w roli głównej.
    Pewnie wtedy też dowiedzieli się o tym i dziennikarze. I od prawej i
    lewej były omawiane, głosy oburzenia (bądź nieliczne - poparcia),
    rozważane sytuacje prawne i co tu zrobić żeby to ukrócić (nieliczni - o
    tym że się nie da) i ogólnie wielki temat.

    Potem Miłościwie Nam Premierujący zrobił "myk" i temat ucichł. Nikt się
    nim nie interesuje. Nie zdziwiłbym się jakby się okazało że "myk" nie
    pomógł, że dopalacze dalej funkcjonują w najlepsze, ale że się o tym nie
    mówi bo są nowe tematy.

    Nowe tematy jak np. ekrany przy autostradach. Pojawiają się tam co
    najmniej od kilku lat. Ale nagle wśród braci dziennikarskiej nastąpiło
    wielkie przebudzenie, każdy czuje się w obowiązku chociaż raz
    wypowiedzieć negatywnie o ekranach. Potem temat ucichnie, ekrany zostaną ...

    Czy dziennikarzowi się opłaca wnikać w tak skomplikowaną materię jak
    fikcja doręczenia, kiedy jest to poboczny wątek tematu który za tydzień
    będzie odgrzewanym kotletem? Czy ktoś go rozliczy z tego że prześlizgnął
    się po temacie?

    p. m.