    From: wer <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Seriale z TV - legalnosc
    Date: Wed, 25 Oct 2006 14:36:36 +0200

    snow_wolf wrote:

    > Czyli jeżeli ściągnąłem z internetu i na p2p wymusiłem upload 0,
    > lub pobrałem z internetu ale nie p2p to jest to legalne?

    Kwestia jest trudniejsza :). Bo w p2p w trakcie sciagania nie
    udostepniasz utworu, masz jego fragmenty, ale fragmenty te nie pozwalaja
    w zaden sposob skorzystac z utworu. Sa to dane, ktore bez calosci utworu
    (przynajmniej poczatku pliku) nie sa mozliwe do wykorzystania. Wiec nie
    udostepniasz utworu jako takiego do momentu jego calosciowego pobrania
    tylko dane, ktore moga ewentualnie posluzyc do scalenia utworu. Troche
    tak, jakby ktos pobral nuty, ale nie na pieciolinii, w dodatku pomieszane.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.