  • Data: 2006-01-14 08:23:59
    Temat: Re: Sędzina po wypadku
    Od: "J.A." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 14 Jan 2006 08:36:50 +0100, na pl.soc.prawo, Dulek
    napisał(a):

    > J.A.:
    >
    > Nie wiem, czy w ogole mogli to wstawic do kwitow, skoro byl immunitet. Tak
    > sobie juz potem myslalem.

    Dlatego właśnie napisałem, że dziennikarz sfuszerował robotę,
    ponieważ podano informację, że Sąd Apelacyjny w Łodzi coś tam
    jednak stwierdził w tej sprawie, tzn. że był to nieumyślny
    wypadek. Skoro tak, to dziennikarz powinien był poinformować czy
    zdaniem tegoż samego Sądu Apelacyjnego w Łodzi zasady
    bezpieczeństwa zostały naruszone, czy też nie, bo to jest warunek
    karalności, a nie nieumyślność wypadku. Dziennikarz podał więc
    informację nieistotną, a pominął istotną.

    --
    J.A.