    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąsiadka oczernia moje dziecko
    Date: Sat, 28 May 2011 00:11:13 +0200

    Użytkownik "Szymonias" <s...@s...pol.pl> napisał w wiadomości
    news:70737dca-f5c9-4184-97da-f1757445ca36@w21g2000yq
    m.googlegroups.com...

    Ja bym nie nakręcał spirali przemocy i nie reagował na głupotę sąsiadki.
    Dzieci różne dziwne rzeczy robią i mieszanie się do tego przez dorosłych
    świadczy o braku rozsądku - o ile oczywiście nie są to jakieś poważne
    sparwy. Napis, choćby najbardziej niepochlebny - poważną sparwą w mojej
    ocenie nie ejst. To już prędzej bym sie czepił uszkodzenia huśtawki, ale
    jak znam realia, to nie jest to pierwszy umieszczony na niej napis, ani nie
    ostatni.

    Realizacja propozycji Animki poprzez wmieszanie w tę sprawę Policji jest
    głupia w mojej ocenie. Bo teraz sąsiadka będzie Cię postrzegała nei tylko,
    jako matkę zborniarza od pisania anonimów, ale jako donosicielkę. Takie
    psychiczne osoby nie rozumieją, że to jest ich wina. W każdym widzą wroga.
    Najlepiej dokąd sie da, to nie angażować się w dziecinadę. Jeśli już się
    nie da, to ewentualnie na bardzo naciąganego możnaby takie działanie
    podciągnąć pod złośliwe niepokojenie, które jest wykroczeniem.