  • 11. Data: 2002-05-27 19:03:52
    Temat: Re: Sasiad, ktory griluje na balkonie - co robic?
    Od: "Heniek" <heniek@poczta,gazeta.pl>

    "Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał(a) nam oto tak:

    > Chetnie bym sie podpisywal pod i przycinal ale ma
    >OUtlook expressa i on cos nie chce tego robic, a nie lubie
    > jakis tam hamsterow i sygnaturkowcow itp :)
    >poradz cos to bede to robil :)

    Myszka wystarczy.
    Lewy knefel przycisnąć, zaznaczyć co niepotrzebne, wyciąć.

  • 12. Data: 2002-05-27 19:25:45
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Heniek <heniek@poczta,gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acu04i$dhi$...@n...tpi.pl...

    > Myszka wystarczy.
    > Lewy knefel przycisnąć, zaznaczyć co niepotrzebne, wyciąć.

    Hmmmm... to znaczy cos takiego?

    No ale w ten sposób OE nie dodaje mi sygnaturki na dole :(

  • 13. Data: 2002-05-27 21:42:55
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-05-27 20:34, Użytkownik Legislator napisał:

    > Chetnie bym sie podpisywal pod i przycinal ale ma OUtlook expressa
    > i on cos nie chce tego robic, a nie lubie jakis tam hamsterow i
    > sygnaturkowcow itp :) poradz cos to bede to robil :)

    Zmien program pocztowy ;P. Na przyklad na Mozille. A powaznie znajdz
    gdzies w menu 'opcje' lub 'preferencje'. Tam powinna byc mozliwosc
    kofigurowania stylu odpowiadania. Nie uzywam OE wiec dokladnie Ci nie
    powiem. A co do ciecia - musisz uzywac 'delete' ;P.

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M

  • 14. Data: 2002-06-11 14:55:05
    Od: "jacek47k" <j...@i...pl>

    Zarzad Budynków Mieszkalnych lub Spóldzielni Mieszkaniowej
    moze uchwalic zakaz grilowania na balkonach pod grozba kary
    pienieznej.
    Nalezy najlepiej grupowo wystapic do Zarzadu na pismie o uchwalenie
    takiego zakazu.Powodzenia.
    jk.

  • 15. Data: 2002-06-11 15:16:21
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Uzytkownik "jacek47k" <j...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > pienieznej.
    > Nalezy najlepiej grupowo wystapic do Zarzadu na pismie o uchwalenie

    a moze tez zrobic grilla w tym samym czasie, pogadac milo, wymienic sie
    musztarda ;-) a kiedys rozpoczac rozmowe ze moze nie powinnisMY robic
    grilla, bo moze to przeszkadzac INNYM sasiadom... takie cos daje na ogol
    najlepszy skutek

    pozdr.

  • 16. Data: 2002-06-11 16:12:30
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Sat, 25 May 2002 10:11:20 +0000, Jaroslaw Druzbinski wrote:

    > Znasz przyslowie "Wolnoc Tomku w swoim domku ?" Wystaw na balkon natrysk
    > i nich cala rodzina sie kompie. Wtedy zagasisz mu grila ;)
    >
    > ComNet

    to on za?o?y garbarni? na balkonie. to on (przedprzedmowca) wystawi
    scieki za balkon.......to ten na dole zainstaluje wyrzutnie rakiet
    balistycznych :))) chyba nie t?dy droga...

    maHo

  • 17. Data: 2002-06-11 19:37:46
    Od: "jacek47k" <j...@i...pl>

> [...]
    > musztarda ;-) a kiedys rozpoczac rozmowe ze moze nie powinnisMY robic
    > grilla, bo moze to przeszkadzac INNYM sasiadom... takie cos daje na ogol
    Małe szanse powodzenia i napewno nie gril w tym samym czasie.
    Trzeba podjąć negocjacje bez grila.Przy braku zrozumienia jak
    w poprzednim poście.