  • 1. Data: 2002-05-24 10:12:50
    Temat: Sasiad, ktory griluje na balkonie - co robic?
    Od: "Artur Jarosz" <a...@p...onet.pl>

    Mam pytanko w jaki sposób, skutecznie, zareagować na taki stan rzeczy.
    Prośby i odwoływanie się do zdrowego rozsądku nie pomogło. Sąsiad
    skutecznie, najgorsze, że w dni wolne od pracy, zasmradza okolicę nie licząc
    się z nikim. Nie można posiedzieć na balkonie nie mówiąc już o zostawieniu
    otwartych okien.

    Artur

  • 2. Data: 2002-05-24 11:41:48
    Temat: Re: Sasiad, ktory griluje na balkonie - co robic?
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Jarosz" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości:
> [...]
    licząc
    > się z nikim. Nie można posiedzieć na balkonie nie mówiąc już o zostawieniu

    Najprościej to chyba zadzwonić do straży miejskiej.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-05-24 11:55:38
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]
    > Najprościej to chyba zadzwonić do straży miejskiej.

    Albo przylaczyc sie do grila :-)

  • 4. Data: 2002-05-24 14:09:50
    Od: "Artur Jarosz" <a...@p...onet.pl>

    > Albo przylaczyc sie do grila :-)

    Ale jak to niesympatyczny paca.

    --
    Artur

  • 5. Data: 2002-05-25 10:11:20
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    > Ale jak to niesympatyczny paca.

    Znasz przyslowie "Wolnoc Tomku w swoim domku ?"
    Wystaw na balkon natrysk i nich cala rodzina sie kompie. Wtedy zagasisz mu
    grila ;)

    ComNet

  • 6. Data: 2002-05-25 16:35:43
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

    > Znasz przyslowie "Wolnoc Tomku w swoim domku ?"
    > Wystaw na balkon natrysk i nich cala rodzina sie kompie. Wtedy zagasisz mu
    > grila ;)

    Eskalacja chamstwa - świetne rozwiązanie.
    Potem sąsiad podpali mu wycieraczkę, on się zemsci i wybije okno itd...

  • 7. Data: 2002-05-26 08:54:21
    Od: "WeSuŁ" <S...@r...pl>

    Witam!

    > Znasz przyslowie "Wolnoc Tomku w swoim domku ?"
    > Wystaw na balkon natrysk i nich cala rodzina sie kompie. Wtedy zagasisz mu
    > grila ;)

    Tylko nie przesadzaj za bardzo, bo jeszcze odpowie ogniem rakietowym ;-)

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 8. Data: 2002-05-26 15:02:31
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    To sa imisje niedozwolone (kodeks cywilny). Mozesz zawsze go w sadzie naciskac,
    ale zeby to zrobic musialbys byc chyba
    desperatem.

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik Artur Jarosz <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

  • 9. Data: 2002-05-27 14:00:45
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-05-26 17:02, Użytkownik Legislator napisał:

    > To sa imisje niedozwolone (kodeks cywilny). Mozesz zawsze go w sadzie naciskac,
    > ale zeby to zrobic musialbys byc chyba desperatem.

    Z doswiadczenia (wlasnego) wiem, ze czasem na takich sasiadow dzialaja
    wlasnie desperackie gesty. Sasiad przez sciane sie buduje i mial zwyczaj
    prace budowlane prowadzic w godzinach wieczornych i nocnych - ostatnio
    kladl tynki o drugiej nad ranem. Jak na razie po postraszeniu policja
    jest spokoj.

    > napisal Konrad G.

    PS: Moglbys odpisywac pod cytowanym tekstem i go przycinac?

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M

  • 10. Data: 2002-05-27 18:34:48
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Chetnie bym sie podpisywal pod i przycinal ale ma OUtlook expressa i on cos nie
    chce tego robic, a nie lubie
    jakis tam hamsterow i sygnaturkowcow itp :) poradz cos to bede to robil :)

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik johnkelly <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap