  • Data: 2002-05-27 14:00:45
    Temat: Re: Sasiad, ktory griluje na balkonie - co robic?
    Od: johnkelly <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-05-26 17:02, Użytkownik Legislator napisał:

    > To sa imisje niedozwolone (kodeks cywilny). Mozesz zawsze go w sadzie naciskac,
    > ale zeby to zrobic musialbys byc chyba desperatem.

    Z doswiadczenia (wlasnego) wiem, ze czasem na takich sasiadow dzialaja
    wlasnie desperackie gesty. Sasiad przez sciane sie buduje i mial zwyczaj
    prace budowlane prowadzic w godzinach wieczornych i nocnych - ostatnio
    kladl tynki o drugiej nad ranem. Jak na razie po postraszeniu policja
    jest spokoj.

    > napisal Konrad G.

    PS: Moglbys odpisywac pod cytowanym tekstem i go przycinac?

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M