  • 1. Data: 2003-01-16 11:24:52
    Temat: Samochód na firmę
    Od: "rds" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam problem z odnalezieniem informacji w jaki sposób rozliczać w kosztach
    mojej DG wydatki na samochód, którego jestem współwłaścicielem.
    Proszę o info jakie kroki musze wykonać w ty celu

    pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2003-01-16 17:35:05
    Temat: Re: Samochód na firmę
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

> [...]
    > mojej DG wydatki na samochód, którego jestem współwłaścicielem.
    > Proszę o info jakie kroki musze wykonać w ty celu

    :) problem skomplikowany :) po pierwsze jakie wydatki (zakup czy
    użytkowanie), po drugie czy samochód ma "kratke" (w sensie jest ciężarowy),
    po trzecie jakie paliwo (benzynka, ropka - bo coś mi się kołata że to się
    inaczej robi), po czwarte jeśli chodzi o koszt zakupu to czy zakupiłeś go na
    fakturę VAT (i z jakim VATem wtedy - bo może być z różnym) czy też na inny
    papiur... itd... itp...

    generalnie ZTCW jednym tematem jest co możesz wliczać w koszty w zależności
    od "statusu" pojazdu a drugim tematem jest od czego możesz odliczać VAT (z
    drugiej strony nie wiem nawet czy jestes vatowcem...)

    pzdr
    aska