  • From: Przemysław 'DimmuR' Kukulski <d...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd konsumecki - czy to konieczne??
    Date: Wed, 22 Jan 2003 12:05:51 +0100

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:2i71g-bfh.ln1@ziutka.router...

    > a była? :)

    Nie była

    > Skąd to wiesz? Kwasem zalałeś? :) Dobra, zakładam że nie zalałeś...

    Jestem elektronikiem i przetestowałem czunik na całym paśmie częstotliwości
    na którym pracuje czujnik - czujnik nawet nie zareagował. Poza tym mam w
    domu jeszcze jedną myszkę bezprzewodową (tej samej firmy) i wcześniej ona
    też działałą a potem na tym czujniku z zestawu przestała - uszkodzony jest
    czujnik a nie klawiatrua/myszka

    > MZ
    > masz rację. Jeśli przekroczyli termin 21 dni to automatycznie uznali
    > reklamacje więc albo muszą naprawić albo wymienić. Kropka. No chyba że:
    > 1) Ustaliliście inny termin.

    Nic nie było ustatanawiane

    > 2) Oddałeś z tytułu gwarancji. Czy jak oddawałeś do naprawy wyraźnie
    > (pisemnie) zaznaczyłeś że składasz reklamację z tytułu rękojmi? Jeśli nie
    > to MZ masz problem.

    Sęk w tym że moją 'gwarancją' jest rachunek. Nie zaznaczyłem że z tytułu
    rękojmi poniewaź nie dostałem gwarancji pisemnej. Dzisiaj idę do tego
    sklepu - czy mogę to zaznaczyć teraz?

    > Na SK to się musi zgodzić sprzedawca.

    Zgodził się

    > Jeśli to rękojmia to MZ duże, ale praktykiem nie jestem.

    czy przy składaniu pozwu mogę zaznaczyć ze to rękojmia - dotychczas nie
    mówiliśmy ze sprzedawcą o tym z jakiego tytułu oddaję to do naprawy gdyż on
    mnie zna i wiedział że wcześniej kupowałem tą klawiaturę

    Dzięki za wszelką pomoc.

    Pozdrawiam DimmuR
    --
    \!/ GG: #2940543