    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: STOEN, jak wywalczyc swoje?
    Date: Mon, 20 Dec 2004 02:37:11 +0100

    Lendzian wrote:

    > Ooo, widzę, że doświadczona osoba się trafiła - jak miło.
    > Jeśli nie jesteś z wyształcenia np. eketrotechnikiem,
    > to daruj sobie swoje mądrości

    No nie jestem. Ale kto to jest eketrotechnik?

    > dotyczące elektronów, a podziel się tymi dostyczącymi prawa, bo na 100%
    > takie masz.
    > A żarówki się klepią podczas skoków napięcia - włączanie i wyłączanie.. nie
    > tylko żarówki,a ale to tak doświadczona osoba wie.

    No i tutaj też miałeś włączenie i wyłączenie (a raczej odwrotnie -
    wyłączenie i włączenie).

    > Tak się działo przy każdym włączaniu i wyłączaniu i jakoś nie umieral.
    > Może przyszedł na niego koniec, ale jakoś nie wierzę, że akurat w momencie
    > zwarcia w sieci STOENu.

    A czy normalnie go włączasz i wyłączasz poprzez wyciągnięcie wtyczki?
    Czy też może raczej guziczkiem (który tak na prawdę nie odcina zasilania
    z sieci).

    [ciach]

    > Bo ja wiem? Jak pękł, to chyba juz samo o soie mówi.

    Niekoniecznie. Może był wadliwy, o czym nabywca (STOEN) nie wiedział.
    Może ktoś w niego czymś uderzył.

    > Termin zmęczenie materiału zapewne nie jest Ci obcy, więc po co powyższe
    > pytanie?

    Zmęczenie materiału dotyczy raczej materiałów pracujących mechanicznie -
    poddawanych zmiennym obciążeniom. A nie statycznie obciążonemu izloatorowi.

    > Część dawców nerek pewnie myślało, że hamulce nie są za stare, bo jeszcze
    > wczoraj działały. Jakby wszyscy myśleli tak jak Ty i nie wymieniali zużytych
    > części zanim się zepsują, to np. samoloty spadałyby dużo częściej.

    Twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest w kompletnej atrofii...

    > Osobiście jeżdzę w górach na rowerze i jakbym miał punt widzenia na te
    > sprawy takie jak Ty, to już bym pewnie leżal połamany, bo jednal
    > jakas linka hamulcowa okazala sie za stara...

    No właśnie _za_ stara. To, że coś ma np. 10 lat nie oznacza, że musi być
    już _za_ stare. Ani zużyte.

    > Ale na szczęście kości mam całe, bo dzieki mojej niewiedzy o życiu wymieniam
    > je co sezon. A Tobie życzę szczęscia z gruchotem.

    Zużywające się części są wymieniane (np. klocki), starzejące się części
    (np. przewody hamulcowe) też. Ale np. rama jest ciągle taka sama - choć
    jest już 'stara'. Blok silnika także. I parę innych detali.

    No, ale ty płoniesz 'świętym oburzeniem' i musisz zniszczyć i obrazić
    każdego, kto ma czelność podważać twoje 'święte prawo' do żądania
    ufundowania nowego komputerka.

    > Wiem i za to wszystkim dziekuję.
    > A taka dyskusja to dobra okazja dla Ciebie, żeby się trochę rozkompleksic,
    > co?

    Ech... Tobie nie jest potrzebna pomoc prawnika, tylko psychologa...

    > Taka wiedza o życiu... no no. Jestem pod wrażaniem. Dołączając jeszcze
    > filozofię z motorem to aż zazdroszczę szczęścia.

    "Nie chce mi się z tobą gadać" (c)

    > Znaczy jakiej postawie Panie elektryko-prawniku (prawniko-elektryku)?

    Chamskiej, agresywnej, bezmyślnej, ignoranckiej... Więcej nie chce mi
    się wymieniać... Ani rozmawiać - *plonk*