    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: STOEN - czy mozna jakos zawalczyc?
    Date: Fri, 28 Nov 2008 11:15:51 +0100

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 20:13:18 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Jesli bardzo chcesz - choć to wyjdą grosze, to policz sobie w dostępnych w
    > sie kalkulatora odsetek odsetki za okres od dnia bezpodstawnego naliczenia
    > do dnia zwrotu.

    Tylko o jakich odsetkach mówimy?
    o ustawowych czy raczej o oprocentowaniu np. linii kredytowej (debet) na
    tym rachunku skąd jest realizowane PZ?
    Ustawowe do "dentowych" się mają jak kijek do wieży ajfla :)
    A to przez swój błąd (albo i celowe działanie) Stoen doprowadził tego
    gościa do niekorzystnego rozporządzania swoim majątkiem.

    PS - nigdy, przenigdy nie będę korzystał z PZ?
    TO daje kapitalne pole do wyciągania kasy od wystawców PZ (różni dostawcy
    mediów itp itd). Tłumaczenie jak powyżej:
    - wystawimy korektę,
    - błąd systemu itp itd
    ale przez kilak tygodni/miesięcy obracają cudzą kasą .... to się nazywa
    chyba lichwa? ;)