  • Data: 2003-02-26 20:21:13
    Temat: Re: SPRAWA KOMORNIKA - PYTANIE :)
    Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    > witam,
    > może zacznę od tego że nie było u mnie jeszcze żadnego windykatora,
    > bank wyznaczył, do egzekucji długów, firmę z Wrocławia,

    Kaczmarski czy Kruk ? ;-)

    > której pracownik telefonicznie się ze mną kontaktuje,
    > ostatnim pismem które otrzymałem było OSTATECZNE WEZWANIE DO ZAPLATY,

    Bez względu jaka to firma- podejmij negocjacje.
    Poproś o rozłożenie należności na raty z powodu braku dochodów pozwalających na
    jednorazową spłatę należności.
    Jeśli to jedna z ww. firm, to na pewno się zgodzą. O powody nie pytaj ;-)
    Nie popełnij błędu ukrywania się przed nimi, bo wtedy po prostu wniosą sprawę
    do sądu narażając Cię na zbędne koszty.
    Odsetki ustawowe (aktualnie 13% rocznie) są niczym w porównaniu do kosztów
    sądowych (w tym zastępstwa procesowego) a później ew. egzekucyjnych.

    Powodzenia,
    Grażyna