eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMS owy SPAM - co robic? › Re: SMS owy SPAM - co robic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SMS owy SPAM - co robic?
    Date: Fri, 21 Dec 2007 22:52:55 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <fkhcuh$4il$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fkgo12$lem$1@inews.gazeta.pl> <476beada$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpo250.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1198274322 4693 83.29.56.250 (21 Dec 2007 21:58:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Dec 2007 21:58:42 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:505864
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:476beada$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości: news://news-archive.icm.edu.pl/fkgo12$lem$1@inews.ga
    zeta.pl

    > Opierdalać jak bure suki. Po każdym sms-ie który przyjdzie, trzy razy
    > dziennie. Pisać reklamacje _po każdym SMS-ie_ z eskalacją roszczeń. Przy
    > kontakaach z BOA zadbać żeby łączyć się zawsze z tym samym
    > konsultantem/konsultantką i jeździć po nich jak po łysej kobyle, że nie
    > realizują zlecenia zablokowania przesyłania spamu sms-owego. Droga długa
    > i męcząca, ale w końcu dobijesz się swojego. Sam przez to przechodziłem.
    > Polubowne załatawienie sprawy jest tak samo skuteczne jak leczenie
    > wszawicy przy pomocy perswazji.

    Moim zdaniem rada zupełnie bezsensowna. Idę o zakład, że ani konsultant
    przy tlefonie, ani uśmiechnięta pani w salonie nie mają absolutnie zadnego
    wpływu na politykę firmy zwiazaną z wysyłaniem reklamowych SMS-ów. Równie
    dobrze można swoje żale wylewać do rzeki, a skutku zadnego się nie
    odniesie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1