  • Data: 2012-01-19 13:28:44
    Temat: Re: SMS-Premium
    Od: gierrro <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-19 12:33, Henry(k) pisze:

    > No ale tu sytuacja jest jasna - autorka "poprosiła" o to żeby ją nękać
    > płatnymi sms'ami (nieświadomie, ale to żaden argument).

    Niby tak, ale wydaje mi się, że to nadal nie to samo.
    W przypadku np. prenumeraty podpisuje się umowę z wydawcą a nie z kioskiem.

    Po za tym, czy wysłanie SMS-a na TAK, to zawarcie umowy?
    Telefon to ja? A jakby powiedzieć, że dziewczyna mi dla jaj wysłała z
    mojego telefonu, to co? Kierowcy nie płacą mandatów za innego kierowcę
    tylko dlatego, że korzystali z tego samego samochodu.