    Date: Fri, 30 Dec 2022 18:52:31 +0100
    Subject: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.12.2022 o 14:30, EmBuf pisze:
    > Tak się jednak składa, że zabawa ,,nowoczesnymi" gadżetami zupełnie mnie nie
    interesuje; gdy ślę maila z pytaniem do biura SM, to interesuje mnie jedynie
    otrzymanie odpowiedzi na zadane pytanie, zaś takie traktowanie mnie jak pętaka po
    prostu zaczyna być cokolwiek denerwujące.
    > Nie, nie chcę bawić się systemem MOL ani oglądać stron sp-ni na Facebooku -- gdy
    zadaję pytanie, to interesuje mnie jedynie informacja w poruszonej przeze mnie
    kwestii i nic więcej.

    Nie rozumiem problemu.
    Przecież niczego nie musisz instalować. Za pośrednictwem internetu,
    dzięki MOL, osoby uprawnione mają dostęp do wszystkich informacji, do
    których dostęp mieć mogą.
    Jednocześnie osoba nieuprawniona nie przeczyta informacji, których znać
    nie powinna.
    Każda osoba uprawniona otrzyma przecież login i hasło dostępu, bez
    problemów. Nie otrzyma tych danych tylko osoba nieuprawniona.
    Szybkie i skuteczne.
    I normalne, że nie uzyskasz pewnych informacji za pośrednictwem e-maila
    czy telefonu. Zapewne jeśli osobiście zgłosisz się w biurze z
    odpowiednimi dokumentami, poświadczającymi twoje prawa do wiedzy o
    spółdzielni, to na miejscu odpowiedzą na pytania.

    --
    -
    Akarm