    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SAMA NIE WIEM O CO CHODZI...W URZĘDZIE TEŻ NIE WIEDZĄ....
    Date: 23 Feb 2007 02:51:14 -0800

    Nie nie zabrali mi starego dowodu:)Tylko wymieniam,bo i tak straci
    ważność(31.12.2007r.),a chciałam jeszcze wyrobić Paszport i jestem
    zablokowana....Skoro wymieniają mi ten Dowód już prawie 8 miesiecy to
    ciekawe czy zdązą do końca tego roku?;)

    Mam jeszcze takie pytanko...Niedługo chce polecieć do Anglii,bede tam
    od lipca do września.Czy ten zielony otwierany dowód będzie tam
    ważny???Mój kuzym był w Angli i mówi,ze oni uznają tam "tylko"
    Paszport,a takiego czegoś jak Dowód Osobisty nawet nie znają.Tak czy
    inaczej uwzgledniają DOWÓD,ale są przez to olbrzymie problemy.Mój
    kuzyn nawet bilet mięsieczny wyrabiał dzięki Paszportowi...Dowodu nie
    chcieli....A ja nie mam ani nowego Dowodu,ani Paszportu,którego nawet
    nie mogę zacząć wyrabiać przez te problemy....no przez to,że ktoś
    sobie zrobił z jednej Kingi dwie z różnymi nazwiskami i z różnym
    peselem....A gdybym musiała lecieć do Ameryki? to już wogóle....brak
    mi słów,nie będe już bełkotać co bybyło gdyby;)Pozdrawiam Was:)