    From: "WRonX" <wronx@[CUT]tl.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzekome spowodowanie kolizji drogowej [prosba o rade]
    Date: Sun, 30 Mar 2003 15:31:01 GMT

    W aktach z plakietka "SzerszeN" <s...@t...pl> z dnia [ walniety QF]
    odnajdujemy zapis:

    > nie wiem w jakim stanie jest to wasze uno, ale skoro on ma ryse to i
    > logicznym jest, ze i ty powinienes miec slady, a jak nie masz sladow,
    > to powinienes miec swierzy lakier polozony co moze stwierdzic jakis
    > biegly, jak nic nie masz to moze ci skoczyc, nie ma sily, mozna
    > postawic dwa samochody obok siebie i szukac sladow na tej samej
    > wysokosci,

    Najlepsze jest to, ze rysa malenka jest, ale mechanik orzekl, ze przy tej
    predkosci (rzekomo "gosc nie mogl mnie dogonic") nie ma szans, zeby byla
    taka mala. A ze to nie rysa od owego Poloneza - czytaj nizej

    > nic nie plac, jesli to naprawde nie ty, walcz o swoje i
    > przypomnij sobie gdzie wtedy byles

    Wlasnie sobie przypomnialem, ze bylem wtedy na sztucznej scianie ze
    znajomymi (i to serio, nawet odkopalem z archiwum naszej listy mailowej
    wiadomosc, w ktorej sie umawialismy na spotkanie). Pytanie tylko, czy beda
    zeznawac (nie chce ich sila sprowadzac) i czy da sie udowodnic, ze z tamtego
    miejsca nie moglem sie przemiescic na miejsce kolizji (musialbym wrocic do
    domu po auto i pojechac goscia stuknac).

    > poza tym inna sprawa, dlaczego wtedy nie zglosil kolizji i twojej
    > ucieczki z miejsca zdarzenia?
    > dlaczego wtedy tego samego dnia policja nie zapukala do waszych drzwi?
    > tylko teraz prawie po miesiacu czasu?
    > jak dla mnie to przekret

    Gliniarz powiedzial, ze moze przyjac wersje lagodna, tzn. ze nie poczulem
    otarcia. W tej sytuacji chyba by nie wybrali sie do mnie osobiscie? Sam sie
    zastanawiam, jak to jest, ze zawiadomienie doszlo tak pozno.

    Pozdro.
    --
    Lord WRon'X del Ell'Ad'Rizs
    www.forum.zeglarstwo.prv.pl || www.forum.sapkowski.prv.pl