  • Data: 2002-02-10 22:01:57
    Temat: Re: Rzecznik Praw Obywatelskich
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4a52.0000027b.3c66d36c@newsgate.onet.pl...

    > Jeśli to ta sprawa, o której myślę (mieszkanie mamy - dobrze pamiętam ?)
    > odpisze Ci tak jak mnie:
    >
    > "RPO nie jest właściwy w tej sprawie. RPO zajmuje się przypadkami
    naruszenia
    > konstytucji przez organy władzy i nie może w tym względzie zastepować ....
    [tu
    > wpisz sądu/prokuratury/ lub coś innego]"

    Dobra pamiec ;)
    Ale akurat mam zamiar pisac odnosnie opieszalosci w dzialaniach sadu.
    Moja sprawa rozwodowa toczy sie 4 lata, przez poprzedni rok nic sie nie
    wydarzylo (zadna rozprawa), konca nie widac - a ja nawet nie moge wspolnie
    rozliczac sie z dziecmi (jako matka samotnie wychowujaca dzieci). To takie
    najprostsze do policzenia straty - pare tysiecy co roku - i kto mi to
    zwroci?

    A moze tez wiesz, co RPO na to odpisze? ;)

    Pozdrawiam
    Ewa