  • 1. Data: 2005-02-01 12:31:28
    Temat: Rp 7 po 1998r
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Czy mam wymagac od firmy, w ktorej pracowalam po 1998 roku druku Rp 7 do
    kapitalu poczatkowego, czy
    takiez dane ma juz ZUS?
    Chcialam wlasnie zlozyc do ZUS-u dokumenty do naliczenia kapitalu
    poczatkowego.
    Prosze o informacje.

  • 2. Data: 2005-02-01 14:54:46
    Temat: Re: Rp 7 po 1998r
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mam wymagac od firmy, w ktorej pracowalam po 1998 roku druku Rp 7 do
    > kapitalu poczatkowego, czy
    > takiez dane ma juz ZUS?

    Wymagac mozesz, ale oni wcale nie musza Ci dac.
    IMO te informacje ZUS juz ma, nie musisz mu ich dublowac.

    m.

  • 3. Data: 2005-02-01 16:30:20
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mam wymagac od firmy, w ktorej pracowalam po 1998 roku druku Rp
> [...]

    Kapitał początkowy ustala się na podstawie wynagrodzenia uzyskanego do
    31.12.1998 r., więc z późniejszego okresu zatrudnienia zaświadczenie
    ZUS Rp-7 nie jest potrzebne do tego celu.
    A może ten link więcej wyjaśni:

    http://www.zus.pl/swiadcze/emer012.htm

    wa