  • Data: 2009-09-27 20:50:14
    Temat: Re: Rozwód ze wskazaniem winy - jakie konsekwencje?
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem - uzasadnienie w pisemnym orzeczeniu - tych kilka lat temu to
    > kosztowało stówę, a znam przyjemniejsze sposoby pozbywania się pieniędzy
    > ;-)

    Czytam ten temat unieważniania w KK małżeństw przez łapówki, oszustwa,
    fałszywe zeznania i inne
    'pomoce' - KOSZMAR - i czegoś zasadniczego widzę że ludzie nie rozumieją!

    KK może jedynie jakoś potwierdzić nieważność małżeństwa, niewierzący ksiądz
    wystawić papier, ale gdy to potwierdzenie bazuje
    na kłamstwie to i tak jest bez wartości.

    Taki papierek o unieważnieniu to se możecie w ramki wsadzić i tyle, czy jest
    czy go nie ma to i tak żadna różnica - chcecie oszukać swojego Boga?
    Myślicie że da się On oszukać w taki sposób? Jeśli tak myślicie to nie
    jeście osobami wierzącymi przynajmniej jako chrześcijanie więc nie musicie
    się
    wcale martwić ani ważnościa waszego związku ani posiadaniem owego
    papierka!!! Cóż nie macie tego problemu...

    Po co tyle zachodu o coś co nie stanowi dla was żadnej warotści? Sami sobie
    taki papierek wypiszcie - będzie tyle samo znaczył.

    Chrześcijanie odpowiadają bezpośrednio przed Bogiem i tego żaden papierek
    nie załatwi.........

    Jeśli chodzi o jakiąś inną wiarę to ja się nie wypowiadam.................