    From: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód za porozumieniem
    Date: Tue, 17 Dec 2002 12:49:18 +0100

    "prawo.fri.pl" napisa_(a):

    > Czytam tak te wasze odpowiedzi i coraz bardziej zgadzam sie z powiedzeniem,
    > ze duza wiedza czyni skromnym, mala zarozumialym. Z waszych odpowiedzi na
    > inne posty wynika ze nie posiadacie zadnej wiedzy, a jesli juz to bardzo
    > znikoma i nie jest to wiedza poparta praktyka. Wiec lepiej do nauki! Macie
    > sie za takich dobrych? Zapewne jestescie tylko niedoucoznymi studencikami -
    > ja tez kiedys bylem niedouczony, ale nie az tak chamski. Na prawniku z
    > odrobina praktyki nie zrobi wrazenia stwierdzenie rozwod za porozumieniem.
> [...]

    Wybacz Mistrzu! Błądziliśmy.. nasza wina... przyznajemy się do
    wszystkiego, ale teraz mamy szansę wyprostować nasze myśli.. Ty nam w
    tym pomożesz.. Twoja wiedza, kompetencja, uprzejmość spłynie na nas.
    Mamy nadzieję, że od tej pory będziemy mogli czerpać z tego
    niewyczerpanego źródła jakim jest Twój umysł.. Obdarz nas tą łaską...

    KG

    PS Chamski może nie byłeś, ale się stałeś.