    From: marcin <s...@s...friends.id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód- pierwsza sprawa
    Date: Wed, 28 Jan 2004 10:26:00 +0100

    Użytkownik Arek napisał:

    > Witam
    >
    > Pod koniec lutego mam pierwszą sprawę rozwodową. Pozew złożyła małżonka,
    > więc ja już nie składałem, może to błąd i trzeba było też swój dołożyc?

    nie trzeba było,
    co wiecej nie można :)

    > Teraz pytanie:
    > -Czy można pominąć sprawę pojednawczą i załatwić to na jednej sprawie?

    raczej nie

    > -Jak zachowywać sie na sprawie i co mówić zeby było dobrze?Rozwód bedzie bez
    > orzekania o winie.Dwoje dzieci 14 i 12 lat. Bez podziału majątku

    nie kochacie się,
    nic was nie łączy (ani psychicznie, ani fizycznie)
    ustały wszelkie więzi między wami,

    dochodzi między wami do konfliktów, przy czym cierpią dzieci, lepiej
    będzie zatem jeżeli wy się rozstaniecie.
    Będziecie utrzymywac kontakt z dziećmi, tak aby zminimalizowac negatywne
    skutki waszego rozstania. Niewątpliwie będzie to duże przeżycie dla
    dzieci, lepiej jednak będzie, jeżeli się rozstaniecie.

    mniej więcej tak