  • 1. Data: 2003-01-04 11:07:35
    Temat: Rozwod a dzieci? i 25 % alimentow
    Od: "Krzysztof" <n...@m...adresu>

    Czesc. Mam pytanie jaki jest minimalny okres czasu widzenia sie z dziecmi
    (przez ojca) zasadzany przez sad. Od czego zalezna jest czestotliwosc wizyt.
    Co tydzien co dwa czesciej czy nie???
    Ps I jeszcze jeno pytanie aby juz nie zasmieca grupy. Alimenty to mnij wieej
    25% zarobkow. Czy to sie odnosi do jednego dziecka? Co sie dzieje gdy jest
    dwoje dzieci? Czy te alimenty to nadal 25% ?
    Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz.

    -- Krzysiek

  • 2. Data: 2003-01-04 11:20:09
    Temat: Re: Rozwod a dzieci? i 25 % alimentow
    Od: b...@o...pl (Barbara Misiak)

    From: "Krzysztof" <n...@m...adresu>

    > Czesc. Mam pytanie jaki jest minimalny okres czasu widzenia sie z dziecmi
    > (przez ojca) zasadzany przez sad. Od czego zalezna jest czestotliwosc
    wizyt.
    > Co tydzien co dwa czesciej czy nie???

    Sad sadem a milosc do dzieci? Dogadaj sie z ich matka, badz w porzadku a
    bedziesz widywal je kiedy bedziesz chcial.

> [...]
    > dwoje dzieci? Czy te alimenty to nadal 25% ?
    > Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz.

    Alimenty moga wynosic do 2/3 pensji wykazanej bez wzgledu na liczbe dzieci.

    Pozdrawiam

    Basia

    --------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

    Super tanie kwatery narciarskie.
    Od 300 zl/osoba/tydzien
    http://wycieczki.onet.pl

  • 3. Data: 2003-01-04 12:51:22
    Temat: Odp: Rozwod a dzieci? i 25 % alimentow
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof <n...@m...adresu> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av6fdr$b3i$...@n...tpi.pl...
    > Czesc. Mam pytanie jaki jest minimalny okres czasu widzenia sie z dziecmi
    > (przez ojca) zasadzany przez sad. Od czego zalezna jest czestotliwosc
    wizyt.

    sam wnioskujesz we wniosku i proponujesz jak maja wygladac takie kontakty
    wg. ciebie stronie przeciwnej sie przesyla odpis twojego wniosku ewentulanie
    pozwu bo jak zauwazylam bedzie to wnioskowane przy sprawie rozwodowej...

    > Co tydzien co dwa czesciej czy nie???
    sam zaproponuj ...np. co druga niedziele , jeden miesiac wakacji przemiennie
    ,w swieta przemiennie itp.

> [...]
    > dwoje dzieci? Czy te alimenty to nadal 25% ?
    > Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz.

    nie musisz wyrażac zgody na alimenty % moga byc zasadzone kwotowo...

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-04 21:17:29
    Od: "Barbara" <b...@i...pl>

    > nie musisz wyrażac zgody na alimenty % moga byc zasadzone kwotowo...
    >

    > Sandra

    Bzdura ! wszystko zalezy od matki dzieci na ktore beda zasadzone alimenty,
    raczej sad proponuje procentowe
    i nawet do 60 %
    B.

  • 5. Data: 2003-01-04 21:36:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Barbara <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av7j1n$kc1$...@s...futuro.pl...

    > Bzdura !

    Bzdura przez duże "B" o tym sędzia zadecyduje no chyba,że bedziemy mieli do
    czynienia z wz kiedy uznaje jest powództwo zgodnie z treścią pozwu ...

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-04 21:47:02
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Barbara <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av7j1n$kc1$...@s...futuro.pl...

    ! wszystko zalezy od matki dzieci

    :-) proponuje odp. sobie na pytanie kim jest sędzia i jaką rolę odgrywa w
    sprawie w której wszystko zależy od matki ...

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-04 21:57:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Barbara <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av7j1n$kc1$...@s...futuro.pl...

    aha :-) pominełabym, smiem twierdzic, że orzeczenia procentowe są orzekane
    sporadycznie a co do 60% to również wyjątkowe sytuacje w większości wyroki
    opiewają
    najwyzej 25-30 %...jednak z uwagi na sytuacje a ostatnim decydujacym głosem
    jakiej treści bedzie orzeczenie jest głos sędziego ...

    Sandra

  • 8. Data: 2003-01-05 11:36:00
    Od: "Barbara" <b...@i...pl>

    Widze ze nie masz moja droga doswiadczenia
    przedewaznie sa procentowe ...

  • 9. Data: 2003-01-05 14:21:34
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Barbara <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av9cfh$n42$...@s...futuro.pl...
    > Widze ze nie masz moja droga doswiadczenia
    > przedewaznie sa procentowe ...

    :-) myśle moja droga,że jednak Tobie brak doświadczenia - przeważnie
    kwotowo:-)))

    Sandra

  • 10. Data: 2003-01-06 07:09:53
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)