  • Data: 2004-05-14 13:16:16
    Temat: Re: Rozpoczęcie DG, założenie spółki
    Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad vel Legislator<g...@N...e-wro.pl>
    news:c82d1s$dpu$1@helios.nd.e-wro.pl:

    [...]
    Wobec tego w rachube wchodzi na pewno
    > spolka parterska (rodzaj spolki dla osob wykonujacych wolne zawody;
    > w praktyce chyba jednak sie nie przyjmuje...).

    Partnerska nie wchodzi w rachubę, bo tam trzeba być tłumaczem przysięgłym, a
    ja nie jestem (w odróżnieniu od potencjalnego wspólnika).

    Co do spolki jawnej
    > to wg mnie chyba tez nie ma problemu

    No właśnie. A jakie są główne różnice pomiędzy cywilną (którą tak
    zdecydowanie odradzasz - mógłbyś napisać krótko dlaczego?), a jawną?

    Pozdrawiam

    Paweł