  • Data: 2007-06-29 10:38:13
    Temat: Re: Różnice pomiędzy 278 kk a 291-293 kk.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    > mozez rozwinac?

    Dla mnie to jest jedynie część programu komputerowego (produkt
    programowy). Program komputerowy to przede wszystkim tekst programu.

    > jelei ma uprawnienia to nie jest spelniony warunek "bez zzdgoy
    > uprawnionej" wowczas nie ma przestepstwa jest to dosyc logiczne.

    Yup. Ktoś tu niedawno krzyczał, że posiadanie kopii (egzemplarza)
    programu daje mu prawo do dowolnego dysponowania tym egzemplarzem.
    Stoi to w sprzeczności z wieloma umowami licencyjnymi.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl