  • 1. Data: 2005-08-10 09:42:00
    Temat: Różne ceny
    Od: "SODRS" <x...@x...pl>

    Czy prawdą jest, że jeżeli cena w hipermarkecie na półce jest inna niż cena
    przy kasie, to mam prawo domagać się sprzedaży towaru za cenę widniejącą na
    półce? Z tego co słyszałem, to cena na półce jest ofertą handlową i ta cena
    obowiązuje. Czy jest to prawdą? Wie ktoś na co się powołać?

    Z gory dziękuję
    Pozdrawiam
    S.

  • 2. Data: 2005-08-10 10:10:08
    Temat: Re: Różne ceny
    Od: Schwester <j...@c...com>

    SODRS napisał(a):
> [...]
    > półce? Z tego co słyszałem, to cena na półce jest ofertą handlową i ta cena
    > obowiązuje. Czy jest to prawdą? Wie ktoś na co się powołać?

    Ja już parę razy tak się wykłucałem o różne kwoty i zawsze mi zwracali
    różnicę.

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 3. Data: 2005-08-10 10:13:48
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Schwester napisał(a):

    > Ja już parę razy tak się wykłucałem o różne kwoty i zawsze mi zwracali
    > różnicę.

    to juz wiem, przz kogo musze stac jak idiota w kolejce, bo jakis geniusz
    z przodu wykłóca się o parę zł.
    Następnym razem ci nie odpuszcze ;)

    pozdr.

    ms

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2005-08-10 10:24:31
    Od: "SODRS" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > Ja już parę razy tak się wykłucałem o różne kwoty i zawsze mi zwracali
    > różnicę.

    Na co się powoływałeś?

  • 5. Data: 2005-08-10 10:31:14
    Od: Schwester <j...@c...com>

    MarcinS napisał(a):

    > to juz wiem, przz kogo musze stac jak idiota w kolejce, bo jakis geniusz
    > z przodu wykłóca się o parę zł.
    > Następnym razem ci nie odpuszcze ;)

    Jak chcesz wiedzieć, to wykłucanie nie odbywa się z kasjerką (bo ona nic
    nie wie i nic nie może) tylko w tzw. punkcie obsługi klienta ;)

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 6. Data: 2005-08-10 10:32:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    SODRS napisał(a):
    > Na co się powoływałeś?

    zazwyczaj na to, ze taka cena jest na półce :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-08-10 14:53:33
    Od: "SODRS" <x...@x...pl>

    > zazwyczaj na to, ze taka cena jest na półce :)

    Myślałem, że na takiej grupie ludzie cytują ustawy ... :(

  • 8. Data: 2005-08-10 14:57:30
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ddci5o$dbk$1@nemesis.news.tpi.pl SODRS <x...@x...pl>
    pisze:

> [...]
    > widniejącą na półce? Z tego co słyszałem, to cena na półce jest ofertą
    > handlową i ta cena obowiązuje. Czy jest to prawdą? Wie ktoś na co się
    Nie tylko w hipermarkecie ale w ogóle w sklepiach i nie na półce, a na metce
    chyba. O ile pamiętam, to dotyczyło to metki umieszczonej bezpośrednio na
    towarze lub etykiecie jednoznacznie na niego wskazującej. I wiązało się z
    pojęciem oferty sprzedaży, czy jakoś tak. Mnie się to zdarzyło dwa razy
    (koszula i dyktafon) parę lat temu więc dokładnie nie pamiętam. Były aferki
    przy kasie zakończone moją racją w biurze obsługi klienta.

    Jotte

    PS. Miałem wtedy, miałbym obecnie i jeśli zajdzie potrzeba będę w
    przyszłości miał w d**** to, co o dochodzeniu przeze mnie moich praw sądzi
    reszta kolejki.

  • 9. Data: 2005-08-11 22:52:47
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SODRS napisał(a):
> [...]
    > półce? Z tego co słyszałem, to cena na półce jest ofertą handlową i ta cena
    > obowiązuje. Czy jest to prawdą? Wie ktoś na co się powołać?

    art.543 kc + przepisy regulujące zawieranie umów (przyjęcie oferty)

    KG