  • Data: 2005-03-10 17:20:19
    Temat: Re: Rownowazny czas pracy, a doba pracownicza
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli interpretacja w/w zapisow jest taka, ze zaczynajac prace
    > w poniedzialek o 12:00 musze do piatku pracowac na 12:00 to chyba
    > sie wybiore na Wiejska z jakas pikieta ! :)
    >
    > Co o tym myslicie?
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Bartek
    Wybieraj się ...
    o ile wiem taka jest interpretacja stosowana przez np hipermarkety. Np w
    poniedziałek ,wtorek idę na 8 i pracuję ale nie dłużej niż 12 godzin .We
    wtorek okazuje się nagle że muszę być w pracy w środę o 6. Co się robi
    wpisuje się grafik pn,wt,sr na 6 a wejscie do pracy w pn i wt na 8.Jest po2
    godziny spóżnienia, ale zgodnie z kodeksem pracy. W czwartek mogę przyjść na
    6-7 czy nawet pózniej,jesli tylko miedzy wyjsciem z pracy a planowanym
    wejsciem jest 11 godzin.
    TMK