    From: "topjes" <n...@d...rady>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Date: Wed, 8 Dec 2004 13:59:25 +0100

    "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:cp52du$ahk$1@news.onet.pl...
    > W tym momencie trzeba mu było zostawić wszystko niech by sobie sprawdzał.
    > Jest od tego.

    No więc to jednak on był nieuprzejmy, prawda? :) Ja naprawdę przyszedłem do
    niego w absolutnie neutralnym nastroju.

    > Podaj tą ustawę. Poza tym moje "chyba nie" właśnie do tego miało się
    > odnosić. Na ile wyceniasz swoje pół godz.? na 50 zł? dojazd na 10?
    Pójdziesz
    > się sądzić i stracić wiele godzin po to żeby odzyskać parę zł? Serwisant
    > zakłada że nie.

    Rozumiem. Miałem nadzieję, że ktoś może zna taki case. Myślę, że w sądzie to
    jest do ugrania jeśli się poda rozsądne koszty. Dla mnie koszty
    montażu/demontażu to - kierująć się zdrowym rozsądkiem - 30-50 zł.

    > Weź mi z łaski swojej to wytłumacz bo nie rozumiem. Ale ci coś poradzę.
    Nie > mów tak do tego pana z serwisu.
    > Bo długo nie będziesz miał komputera.

    Więc nie oceniaj z góry jak go potraktowałem - bo Cię tam nie było. A płyty
    nie mam - bo jaśnie pan serwisant powiedział - proszę pytać za dwa tygodnie.
    Ja przeżyję - ale dla mnie ten sklep na przyszłość (Lucky Star w Łodzi)
    przestał istnieć.

    topjes