eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwia › Re: Reklamacja obuwia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja obuwia
    Date: Mon, 01 Mar 2010 11:14:43 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <hmg42j$b27$1@news.onet.pl>
    References: <9...@a...googlegroups.com>
    <4b879e41$1@news.home.net.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hm8isr$hsh$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@z...router>
    <X...@1...0.0.1>
    <3...@z...router>
    <X...@1...0.0.1>
    <v...@z...router> <2...@b...poznan.pl>
    <hmaor9$7nk$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <hmbaco$h3r$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <hmcg38$i7i$1@inews.gazeta.pl> <hme995$85h$1@news.onet.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <hmfqma$h50$1@news.onet.pl>
    <hmfquv$gfp$2@news.onet.pl> <hmft0i$n55$1@news.onet.pl>
    <hmftft$na0$3@news.onet.pl> <hmg4bk$20m$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.243.115.163
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1267438484 11335 109.243.115.163 (1 Mar 2010 10:14:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 10:14:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hmg4bk$20m$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:630128
    [ ukryj nagłówki ]

    krys pisze:
    > Liwiusz wrote:
    >
    >> art. 12
    >> 1. W przypadku zaspokojenia roszczeń wynikających z niezgodności towaru
    >> konsumpcyjnego z umową sprzedawca może dochodzić odszkodowania od
    >> któregokolwiek z poprzednich sprzedawców, jeżeli wskutek jego działania
    >> lub zaniechania towar był niezgodny z umową sprzedaży konsumenckiej. Do
    >> odpowiedzialności odszkodowawczej stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego
    >> o skutkach niewykonania zobowiązań.
    >
    > Ale znajdź sprzedawcę, który półtora roku po zakupie bez mrugnięcia okiem
    > uzna taką niezgodność. W końcu po upływie 6 miesięcy to klient ma udowodnić

    Klient "ma udowodnić" tylko w momencie sporu. Jeśli sprzedawca
    obejrzy towar i stwierdzi, że wada faktycznie jest, to nie ma powodów,
    aby reklamacji nie uznać tylko z tego powodu, że nie ma opinii biegłego.
    Chyba że liczy na to, że klient nie pójdzie do sądu - są tacy, co płacą
    tylko jak pozew dostaną...

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1