  • 21. Data: 2007-05-09 11:35:53
    Temat: Re: Reklama w kinie
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    śro, 09 maj 2007 o 12:33 GMT, mvoicem napisał(a):

    > Ale po co, skoro można po prostu przyjść 15 minut później :).

    Wszystkobyloby jasne i ok, gdyby to bylo jakos jawnie okreslone, ze w kinie
    reklamy trwaja 15 minut zawsze przed senasnem, tylko wlasnie, tak nie jest!
    czasem reklamy trwaja 5 minut, czasem 10, czasem 15, a jak widac w tym
    watku nawet do pol godziny, wiec nie ma mozliwosci spoznic sie tak zeby
    minac reklamy a przyjsc idealnie na film...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ There is nothing new except what has ]
    [ Ekg: #3781111 ][ been forgotten. ]

  • 22. Data: 2007-05-09 11:39:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 09 May 2007 11:35:53 +0000, Brzezi napisał(a):

> [...]
    > widac w tym watku nawet do pol godziny, wiec nie ma mozliwosci spoznic
    > sie tak zeby minac reklamy a przyjsc idealnie na film...

    Ja zawsze się pytam o której się film tak naprawdę rozpoczyna, i zawsze
    się sprawdzało. Ale przychodzę tak żeby sobie ze 2 minuty reklam
    pooglądać, dla bezpieczeństwa.

    p. m.

  • 23. Data: 2007-05-09 17:33:39
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > kilku-kilkudziesięciu gr/widza/reklamę. Chętnie, jako kinomaniak zapłace np.
    > 3-4 zł więcej, żeby reklam nie oglądać.

    jako kinomaniak staram sie omijac multipleksy, sa jeszcze kina
    gdzie nie ma reklam przed filmami. moze ekran nie ma
    tam przekatnej 40 metrow, ale przynajmniej nie wydluuje pozniej
    z glowy popcornu :>

    oczywiscie, kazdy chodzi do takiego kina, jakie ma.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 24. Data: 2007-05-09 20:51:57
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Nie musi być regulaminu. Sposób wykonania umowy określa także zwyczaj. No
    > i tak się przyjęło, że w ramach biletu można bezpłatnie obejrzeć parę
    > fajnych reklam ;-)

    Przed seansami dziecięcymi też są reklamy. Niekoniecznie dla dzieci.

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 25. Data: 2007-05-19 11:58:51
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    czytajac wasze wypowiedzi nad rozwazaniem ile moze trwac reklama czy
    regulamin to przewiduje uwazam was za paradoksalnych debilow

    seans jest o konkretnej godzinie i kropka

    Ale ci malukie polaczki